Job 35 van 42


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker - Sint-Niklaas


Functie

Partena Professional werkt elke dag met ondernemers om een wereld te creëren die werkt

We ondersteunen alle Belgische professionals doorheen hun carrière en alle bedrijven in elke fase van hun ontwikkeling

Wij zijn op zoek naar een fulltime Administratief Medewerker voor ons kantoor in Sint-Niklaas. Deze functie is op interim basis, met een looptijd tot 31/08/2024 (mogelijkheid tot verlenging.)

Takenpakket:

  • Administratieve ondersteuning (opmaken en versturen van attesten, encodage, Dimona aangiftes, sociale documenten, …)
  • Beheer van de mailbox en distributie van mails
  • Telefoons beantwoorden
  • Tevredenheid enquêtes doen bij klanten

Jouw profiel

Jouw profiel:

  • Je werkt nauwkeurig en hebt aandacht voor detail
  • Je bent klantgericht en kan vlot communiceren
  • Je bent volledig beschikbaar tijdens de vakantiemaanden juli en augustus
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

Een interne opleiding wordt voorzien.

Voor deze functie verwachten we aanwezigheid op kantoor (geen mogelijkheid tot telewerken)

Solliciteren

Laura Vandersteen
02 549 31 51
laura.vandersteen@partena.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht